Quote:
Originally Posted by AndreasN
Det blir vel rett å si at en epoke er over i SAS og da særlig på norsk produksjon når den siste 738en nå er parkert. Siste tur for min del ble med LN- RRE tilbake i juni, litt irritert over meg selv over å ikke ha vært mer bevist når jeg har booket flighter i det siste for en siste tur.
Jeg er vel neppe alene om å ha SAS sine 800 maskiner på topp når det kommer til hvilken flytype man har flest turer med og for min egen del da i særdeleshet med SK277 som jeg ser at LN- RRG artig nok tok seg av på fredag. Vel blåst.
|
Det kan jeg bare skrive under på. I en periode var 737NG en spesialitet for meg, en kjenning på en måte. Den trygge følelsen av å komme seg fram med noe man kjenner og har tillitt til. Når jeg måtte finne på å fly med
SAS igjen blir det rart å skulle sitte på en mer «urbanista».
Det ble 135 turer med 36 i cockpit. LNRRF ble mest reist med, og siste ble noe så uspennende som LNRGB i 2019… :€