View Single Post
Old 08-01-2023, 17:40   #20
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default Re: God søndag morgen

God aften fra Kongsberg. Planen var å kjøre hjem fra Hamar i går, men en kombinasjon av vanskelige kjøreforhold samt at jeg var stuptrøtt, gjorde at jeg valgte å overnatte på Gardermoen. Comfort hotel Runway hadde rom for 875 kroner hvilket det virkelig ikke er noe å si på så da tok jeg inn der. Hva skal en si om hotellet? Rommet var fint og ikke noe å si på. Likevel er det en ting som virkelig var positivt og en ting som var negativt med oppholdet. Sengen var bare utrolig god å sove i og den beste hotellsengen jeg har vært borti. Frokosten var derimot helt elendig og det aller simpleste jeg har opplevd blant større hoteller. Utvalget av pålegg var svært begrenset. Ingen kaker, vafler, pannekaker ol. var tilgjengelig. Jada en klarer seg sikkert godt uten det til frokost, men det er da alltid godt med en vaffel eller noe søtt bakverk for å runde av frokosten med. Turen hjem i dag gikk veldig fint. Fine kjøreforhold hele veien, selv om det var litt advarsler om vanskelige forhold på radioen.