Quote:
Originally Posted by LN-MOW
Usj da, trist å høre.
Ja, jeg så at nettsiden så litt tvilsom ut, men temaet er jo relativt upolitisk.
Men tanken slo meg allerede sist jeg var der og så 'prøvekaniner' krysse over der oppe. Det er jo langt åkkesom ...
PoS (altså Port of Seattle) har heller aldri imponert meg heller .. ihvertfsll ikke da jeg var der og satt i stasjonssjefmøter.
Men de har jo vokst ut av det meste uten egentlig å fokusere på kundevennligheten .. Men flinke til å skylde på andre er de, det skal de ha! 
|
Upolitisk tema eller ikke, «rantet» avviker ganske mye fra det han omtaler som WOKE 5 (KING 5) og mye av det han klager paa er jo langt utenfor Port of Seattle’s ansvar (Kameraene som Immigrasjon bruker etc.) Er heller ikke veldig imponert of en serie klager uten noen forslag til forbedringer eller hva han mener burde kunne vaert bedre loesninger. Derimot er jeg uenig i din kritikk av PoS, de siste 10 aarene synes jeg SEATAC har blitt meget fin og bruker vennlig med korte koeer - flotte nye bygg (North Terminal er super) - de er ogsaa raske med endringer naar ting gaar galt, f.eks etter en helg med veldig lange koer i Security var forbedringene paa plass torsdagen etter og har holdt seg paa
OSL nivaa.