Quote:
Originally Posted by hlorange
Altså, nå kjenner jeg at SAS tøyer strikken her.
Skulle kansellere en outboard leg og beholde returen. Brukte webskjemaet og bare velstand, inntil jeg får beskjed i appen om at bookingen er endret, og det er return leg som er kansellert.
Ringer inn, får beskjed om at jeg har haket av feil. Nuvel. Det skal vi nå se på.
Går inn på en annen booking og gjør det samme, men denne gangen filmer jeg prosessen. Riktig nok, 2 timer etterpå plinger det, og samme er skjedd. Feil leg er kansellert. Ringer inn og påpeker dette. Konsulenten kunne igjen bekrefte at det på SAS' side står at hjemreisen skal kanselleres (noe jeg kan bevise er feil med filmen jeg tok).
Får beskjed om at det eneste som kan gjøres er å booke på nytt. Flott det, siden turen nå koster 3.800 i stedet for 1700 jeg opprinnelig betalte. Har sendt inn claim. Dette kommer de ikke unna med.
Vær advart: skal du kansellere en utreise, så er det å ringe inn som gjelder. Dette var en ny low selv for SAS

|
Har vært innom omtrentlig samme situasjon da jeg skulle kansellere retur for én person. Det var forferdelig rot, husker jeg.
Ved første øyekast virket det helt greit, men da jeg faktisk leste teksten på hva jeg skulle markere, så var det visuelle helt motsatt av hva jeg hadde tenkt.
Uansett ordnet det seg ved å lese teksten to ganger for min del.
Var veldig spent på om min billett faktisk ble kansellert, og ikke damas. Måtte følge henne på flyplassen, just in case.