View Single Post
Old 15-09-2022, 21:57   #15
Turtle
ScanFlyer Silver

Default Re: Luftfart i Storbritannien ved Dronningens død: Påvirkning

Quote:
Originally Posted by LN-KOG View Post
Flytrafikken i UK er nok ikke veldig begrenset av dødsfallet. Kom hjem derfra i går. Vi var der da dødsfallet ble annonsert. Det som begrenser trafikken er totalt fraværende kompetanse på å drifte flyplasser effektivt. Jeg er dypt rystet over hvor dypt forfallet de siste tre årene har vært. Jeg har sett større effektivitet i tredjeverdensland enn jeg gjorde på MAN i går. To sluser i sikkerhetskontrollen der de plukker ut samtlige til ekstrasjekk lukter første dag på jobb.
Det blir spennende å se hvordan LHR og LGW fungerer om et par uker.
Sikkerhetskontrollen i Manchester har vært håpløs i mange år og trengte ikke hjelp av covid for å bli verre! Den flyplassen er selve symbolet på håpløs drifting.

Ser ut som jeg skal prøve å være passasjer gjennom LHR T2 i morgen. London flyplassene har fungert relativt greit i den siste tiden såvidt jeg vet... Tiden en kanskje vil unngå er morgenrushet!

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Ser ut som over 100 flighter på LHR blir kansellert under begravelsen på mandag

https://www.nettavisen.no/nyhetsstud...c-4471603-6650
Ja, Aer Lingus har også droppet noen flyginger, inkludert en av rundene til BHD som skulle gått under seremonien... Så da ble det passasjer til DUB med et av flyene som fortsatt går og en tur til München i stedet, vi for min del.
Turtle is offline   Reply With Quote