View Single Post
Old 02-09-2022, 14:08   #1498
TLS at OSL
Flyer

Default Re: Coronavirus - konsekvenser for flytrafikken (kun direkte flyrelaterte poster!)

Quote:
Originally Posted by fluxie View Post
Teller på knappene om jeg gidder å fly Lufthansa til USA i neste uke. Sjønt....Når man må veie det å fly enten 748 eller A346 opp mot å bruke maske, så blir det vanskelig. Litt usikker på om 748 er verdt 10 timer med N95 eller munnbind. Jeg heller mot nei!
He he, jeg ville ha valgt 748. Jeg fløy LAX- FRA for 2-3 uker siden, og kan anbefale den. (Satt i 2. etg.)

Jeg diskuterte maskepåbudet med et par av flyvertinnene, og de sa at "vi bruker maske for å beskytte deg, og da må du bruke maske for å beskytte oss". Den ene fortalte også at hun hadde hatt Covid-19 og blitt veldig syk i et par mndr., og hun ville ikke bli så syk igjen.

Noen timer senere reiste jeg meg opp for å strekke litt på bena, og hvem satt bakerst på et par seter og snakket sammen uten å ha på maske? Jo, de to flyvertinnene som tidligere hadde bedt oss om å ha på maske! Da de så meg komme, fortet de seg å ta dem på. Jeg hadde lyst til å komme med noen kommentarer, men klarte så vidt å styre meg.
Etter dette kommer ikke jeg til å fly med LH før de opphever påbudet.
TLS at OSL is offline   Reply With Quote