Quote:
Originally Posted by Someone
Uke 31 ble oppjustert til -9%.
Uke 32 ligger forløpig på -10%, så her ender vi nok under det. I praksis betyr det nå man ser på de siste 3 ukene uten SAS streik, så er et sted mellom 91-94% av passasjerene tilbake. Hvilket ikke er dårlig gitt andre faktorer som økt bruk av Teams etc, høye energipriser, trøbbel her og der etc. Om dette er en topp, og høsten blir noe dårligere er det ganske stor sjans for. Men det gjenstår å se
|
Avinortallene for innværende uke virker ikke helt være å stole på da uke 32 ble oppjustert fra -10% til -6%. Så var endel tusen passasjerer som ikke kom med i første telling
Uke 33 viser forløpig et fall til -14%, både gjennom en nedgang i antall passasjerer, samt den var en "minitopp" i uke 33 i 2019.
Ser man på tallenne er er det primært utland som er ned, mens veksten innenriks var litt mindre enn den vanlige sesongsvingningen
Ellers er vel analysen, konklusjonen og spørsmålene ikke endret fra forrige uke uansett