Thread: Tilbake til ORD
View Single Post
Old 30-07-2022, 13:46   #5
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Tilbake til ORD

Ser jeg har gjort tabben med å laste opp bilder med plan om å legge inn flere kommentarer senere, men tydeligvis en tidslimit på hvor lenge en kan editere en post. Beklagere det.

Bilder av mat fra lounge i forrige post er det som serveres på kvelden. En kan også bestille fra room service å spise i lounge (regning til rommet).

Bilde av trimrom her.

Frokost var såvidt innafor for en lounge, men at en ikke kan fylle kaffeautomaten med espressobønnef iløpet av 16 timer er merkelig.

Satt tilslutt igjen med dårlig følelse sammenlignet med pris på hotellet så vi sjekket ut etter en natt. Bestemte meg for å gå noen hakk ned og endte med Doubletree Magnificient mile. Dette kostet vel ca 7200kr for to netter med frokost, rimelig stivt det også. Lite håp om oppgradering for Hilton Diamond i Usa så booket dyreste ledige romkategory på high floor.

Og fikk dette rommet…

Han i resepsjonen mente dette var high floor da jeg gikk ned for å spørre…

Byttet til et rom på 17. etasje senere på kvelden, men «high floor» skulle være minst 20 etg sa en i resepsjonen senere.

Glemte å ta bilder av rommet før vi rotet det til, men hotellet ble pusset opp i 2018, så egentlig et ok sted selv om amerikanere mener hoteller skal se ut som på 80-tallet. Måtte diskutere litt for å få breakfast kredit på 50 dollar iht rompris (betalte vel ca 42 dollar ekstra på romprisen), men Diamond benefit på 36 dollar/døgn var oppført på regning.

Samme produkter som på Hilton, litt usikker på hva som skal være dårligere på Doubletree sammenlignet med Hilton.

Full frokost var 28dollar++++ og 12+++ for barn over fem. Inkluderte omelett.

Bassenget var ok, men burde vært mer bevisst på hvor fine bystrender det er og droppet basseng. Var 5 min ned til strandpromenaden dee det var noen restauranter som så ok ut for en dag på stranden. Litt Dubai følelse med skyskrapere i bakgrunnen.

Rakk også å være turister og det hadde skjedd litt siden 2005. Hadde et arkitekt cruise som var vært prisen (ca 50 dollar/voksen) dette cruiset gikk ikke ut på lake Michigan som mange andre gjør.,

Last edited by Chriscross; 30-07-2022 at 21:59.
Chriscross is offline   Reply With Quote