Quote:
Originally Posted by LN-RTP
Jada, den siste Covid varianten er som en mild forkjølelse og går nok over fort.
De fleste naboene på gata mi har hatt Covid uten at noen har blitt alvorlig syk.
Før vaksine kom på banen var det verre..
|
Spennende påstand, har du tatt test for å vite hvilken variant du har? Jeg ser fra artikler at USA er dominert av BA.4 og BA.5 som er supereffektiv på å evade vaksineeffekter og har mer harde forløp. Ut i fra det jeg leser på fb og insta er bekjente som nå går corona i Norge og Tyskland relativt sjuke når de først blir sjuke, mer influensaaktig med hodepine, smak og luktesansbortfall og sterke ledd/muskelsmerter. Naboene har en skikkelig ekkel røykhoste i ukesvis, som jeg på ingen måte forbinder med en «lett forkjølelse». Men tvi vøri, håper dere er heldige. Er lei av å lese at det «bare er en forkjølelse» - for det er det ikke for alle de som treffes av smitte.
Lais fra EU, det regner, og jeg er sjeleglad man slipper å vanne hagen. Begynner å nærme seg 3 år siden siste flytur (1 August 2019). Hvor tiden flyr….

Sa jeg forresten jeg gjennom pandemien mistet 100,000k EB poeng? Bummer. Men glemte av hele driten. De siste 100,000 brant jeg av på et lekekjøkken, ølglass og noen poser godt & blandet. Ferdig med den
SAS-reisen, logget meg av og tenkte «det var siste gangen jeg bryr meg om EB-poeng».