God dag fra Kongsberg.
Her startet vi dagen med å kjøre et lass til søppelfyllingen. Det var mye hageavfall og litt annet rusk og rask som vi måtte bli kvitt.
Ellers har jeg faktisk fått booket litt ferie i dag for sønnen og meg. Vi tar DFDS til København og kjører oppover igjen derfra med diverse stopp underveis. Sønnen har lenge ytret ønske om å spise på en Michelin restaurant. Far har også lyst til det. Dette er ikke helt billig i Norge, men flere av stedene i Gøteborg er ganske edruelig priset. Vi fant en restaurant som hadde en fire retters meny til 795
SEK som vi har booket oss inn på. Jeg får ikke lov å reise ut av Norgen ennå, så da blir det å holde seg i Sverige forløpig. Fruen og jeg skal etter planen en tur over til Sverige neste uke for en liten ferie. Det skal bli bra.
Så får vi håpe at dette lar seg gjennomføre. En vet aldri i min situasjon hva som dukker opp og som kan forkludre planene. Alle hotell er bestilt med full fleksibilitet slik at de kan avbestilles om det plutselig dukker opp helsemessige utfordringer. Reiseforsikringen vil forløpig ikke dekke ting som er knyttet til transplantasjonen.
I morgen bærer det inn til ferieresidensen min på Gaustad igjen for en undersøkelse. Jeg må bli over til torsdagen på Riksen.