View Single Post
Old 30-04-2022, 21:37   #68
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Default Gardemoen Hotel

Prøvde å kjøre en søk på Gardemoen Hotel, men ikke napp.
Derfor ny og spennende tråd.

Tenkte å holde meg til Scandic for dem var veldig rause nor Corona kom på banen i 2020 og vi måtte kansellere høyre og venstre selv om vi hadde rom som ikke var refunderbare. (Kredit isteden, men dem sendte tilbake hver krone, med et smil)
Meget positivt overrasket.
Norwegian gjorde det samme for FLL turene våre, bare SAS var cheap og sendte ca 60%. Gadd ikke krangle, bare tok pengene men har god husk)

Uansett. prøvde å booke på Scandic Gardemoen, men det er ikke et rom å oppdrive, alt er fult Juni 28.-29.....(?)
Prøvde deretter Radisson Red, som visstnok er det samme som tidligere Park Inn?
Radisson Red har rom, men fikk ikke bestille for jeg ikke har det gamle nummeret mitt. (Har vært medlem av alle disse programmene som man tjener poeng på, men sjelden brukt systemet for å få gratis rom senere, derfor er alt stale og dormant)
Uamsett, siden emailen min er forbundet med en konto ble jeg invitert til å skifte
passord og når det var gjort så ville dem ha Radisson nummeret, som da er i glemmeboka og jeg kom ikke videre.

Derfor denne tråden:
Hvilke andre hotell kan anbefales på OSL?
Foretrekker gå avstand til terminalen.
Husker det var et rett over gata, Blue et eller annet.
Men hvis alt er fullt så vel løpet kjørt, men pussig at Scandic ikke kunne klemme ut et rom til meg.
Får vel gå på flere søkemotorer og Hotel.com og slike, men får hodepine av å slåss med disse hotell sidene, ingenting skal være enkelt..

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com

Last edited by LN-RTP; 30-04-2022 at 21:40.
LN-RTP is offline   Reply With Quote