Re: Norwegian er skuffet
Det er ikke uvanlig at et selskap for handlingen til halve prisen i tilfelle halv time stasjondelay. Å få det gratis er kanskje litt drøyt men ok. Forsinkelser ser ikke ut til å være så veldig store men det er noe alle har glemt. Det er høstferie og ruteprogrammet til Norwegian er redusert. Det er mange fly som har lang bakkestopp på OSl om dagen, opp imot en time har jeg hørt. Hvis man da allikevel får en delay så har mann tydeligvis et problem.
Men jeg er enig med mange andre her at NP må få litt tid, en uke er ingenting. Allikevel er jeg meget beskymret. De har fått hjelp fra Røros Flyservice fra Tromsø og Trondheim pluss en del folk fra Finland og Arlanda. De har nå vist reist hjem igjen. Norwegian skal også gå over på vanlig program igjen. Så nå blir det spennende å se hvordan det blir når de må klare seg selv.
Men bare for å få sagt det, om de ansatte i NP har jeg bare hørt positive ting, en gald gjeng med pågangsmot!
Hilsen,
Laurenz
|