Re: Generelle spørsmål om priser/billetter/booking med Norwegian
Jeg bestilte en reise med Norwegian 19. jan. På nettsiden deres stod det tydelig at billetten kunne kanselleres omkostningsfritt innen 24 timer. P.g.a. uforutsette problemer som plutselig oppstod, måtte jeg kansellere turen etter bare et par timer.
Etter å ha ringt Norwegian, fikk jeg beskjed om at dette måtte gjøres på hjemmesidene deres. Der ble jeg linket til Aireclaim, forklarte hva som hadde skjedd, og fikk et svar om at det ville ta noen uker før beløpet ble tilbakebetalt. Så får jeg plutselig et nytt svar fra Aireclaim hvor de sier
"We could help you to request the refund of the ticket if the airline had cancelled the flight first. In this case, we are not able to help you.
Your case is closed."
Er det noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å få refundert beløpet? Jeg har forsøkt å ringe Norwegian, men der er det selvfølgelig ingen som svarer...
|