View Single Post
Old 06-01-2022, 11:45   #14
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Default Re: Omicron relief til DXB

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Og det som er bra er at selv de "kjipeste" hotellene der er ofra av meget god standard.

Merkelig nok ser jeg at Air Baltic har billetter i påsken til 4.400 per pers på de mest attraktive avgangene (fredag til mandagen ti dager senere) og da med kort flytid. Du kommer så vidt til Kanariholmene for den summen i påsken.

Hvis man kan spise uten å ruse seg så er det faktisk også mye god og billig mat ute.
Hei Sud!

Jeg elsker også Dubai, men å tilbringe 6+ timer i en A220 med Air Baltic for å komme dit tror jeg ikke du vil utsette deg for. Så trangt i setene bakover i flyet at du knapt får drukket en øl uten at setet foran kommer i fanget... hehe (Mulig lokalt problem her det kanskje...)

Herlig rapport, sitter akkurat nå og ser på en ukestur igjen i Mars, og nå har Dragen funnet ut at Svigermor selvsagt må inviteres med.. Urk, gulp og huttemejtu. (Hmm, kanskje Svigermor kan sendes med Air Baltic??

Hotellprisene har økt kraftig de siste par årene ja, men man får jo en kvalitet her få andre steder i verden kan by på!

Takk for rapporten!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote