Quote:
Originally Posted by Twin Otter
Har du sjekket Hotell Ullensvang i Hardanger Cecilie?
|
Ja, og de er i grunn litt oppe til vurdering. Det eneste som trekker ned for dem er at det ikke er tillatt med hund på rommet. Så vi må se hvordan vi eventuelt skulle løst det
Quote:
Originally Posted by OttoL
Spørs hvor du hadde tenkt å kjøre, men du har jo Storfjord og Brosundet som gode alternativ. Alexandria har vel litt redusert kapasitet ettersom de kjører oppussing over 3 år. Kviknes er også veldig fint plassert i Balestrand.
Litt mindre fjongt, men fantastisk plassert er Stad Hotell (lagt ny asfalt opp til Vestkapp). Et hotell du alltid kan være sikker på har ledige rom til ok priser er Quality Ulstein, men ikke i samme gate som det du kanskje er ute etter. Valldal fjordhotell ligger også utmerket til hvis dere skal over Trollstigen. Blåtind Boutique Hotel ikke langt fra Valldal er også en fin opplevelse.
|
Tusen takk for gode tips. Valldal fjordhotell har jeg også kikket litt på i forbindelse med min lille norgestur i fjor sommer.
Quote:
Originally Posted by Henshaw
Dere får bare ta overnatting slik vi gjorde da jeg opprettet denne tråden, her fra Balestrand 
|
Det er mulig noen i reisefølget ville lagt inn protest. Men ikke meg i mot
Quote:
Originally Posted by wf145
Her er eg sjølvsagt revnande inhabil, men anbefalar www.unionoye.no om dei har ledige rom.
|
Supert! Tusen takk. Men der er ikke booking mulig før senere i vinter. Så vi får holde døra litt på gløtt til Øye.
Quote:
Originally Posted by jb1
Husk aa kjoepe jordbaer om du er i Valldal, enhver gaard med respekt for seg selv har utsalg ved veien. De er fantastisk gode. Passer godt som snacks til Trollstigen.
|
Det er jeg helt enig med deg i. Takk for tips