God morgen fra Kongsberg.
Stille og rolig her i dag. Konen har dratt på jobb og ungene purker og sover, noe de antagelig kommer til å gjøre i mange timer til. I dag blir det vel litt vanlige lillejulaften aktiviteter. Siste gaver må ordnes og siste innkjøp må gjøres. Karamellpudding skal også lages. Ellers blir det en rolig dag.
Angående helse så har jeg etter vært et førjulsbesøk på Riksen denne uken. Vi er nå i mål med utredningene og har lagt en plan for videre. Jeg skal ikke ta alle detaljene her, men det et nå besluttet at jeg må gjennomgå en levertransplantasjon. Jeg er allerede satt på venteliste med beskjed om å være standby 24/7 og klar til å dra til Riksen straks telefonen ringer. Bagen er pakket og står klar (Fnate, du ser hvilken bag det er). Det kan skje i dag eller om et halvt år. Gjennomsnittlig ventetid er 3 måneder så realistisk sett blir det vel om 2-4 måneder. Prognosene er veldig gode så jeg regner med å bli helt frisk igjen når operasjonen er gjennomført og jeg har kommet til hektene igjen etterpå. Nå gjelder det å gjøre det beste ut av situasjonen og leve som normalt som mulig frem til telefonen ringer.