View Single Post
Old 01-12-2021, 22:01   #9
thbergseng
ScanFlyer Blue

Default Re: Rundtur i Ukraina - BGO-OSL-LWO-Novovolynsk-LWO-KBP-OSL-BGO

Onsdag morgen våknet vi tidlig men uthvilte da jeg hadde time hos tannlegen. Frokosten på hotellet besto av ost, skinke, kalde kokte egg og kalde pølser servert i en iskald restaurant. Om dette var pga høye gasspriser, få gjester eller av andre årsaker vites ikke, men det var litt spesielt.

Jeg var godt forberedt på at de 2.5 dagene her ville bli travle, spesielt siden jeg skulle tilbringe begge dagene i tannlegestolen, dog ikke så lenge av gangen trodde jeg. En sprukket fylling viste seg å skjule en uthult tann som ble jobbet på i 3.5 time. Dog det mest behagelige tannlegebesøket jeg har opplevd (tannlegen min kone har brukt i årevis).

Videre ble det litt sightseeing før vi omsider skulle besøke besteforeldrene til min kone.

Dette gjentok seg begge dagene, så jeg laster her opp en haug bilder fra begge dagene vi var der.

Markedet torsdag morgen. Mange boder var her stengt. Mye pga uvaksinerte som ikke får holde åpent.

To av de mange løshundene i byen. Mange av disse er vaksinerte og steriliserte/kastrerte av frivillige organisasjoner.

"Wall of honor"

thbergseng is offline   Reply With Quote