View Single Post
Old 04-11-2021, 12:04   #6
IL-2
ScanFlyer Gold

IL-2's Avatar

Default Re: Baltisk Lust til Midtausten?

Quote:
Originally Posted by KnutW View Post
Det får du garantert ikke på AirBaltic. Men CS300, unnskyld -A220-300, er grei skyss. AirBaltic er helt greit, røddig og stort sett velfungerende. Jeg har hatt ni turer med dem de siste årene og samtlige har vært så bra som de kan. Vær obs på at de er et Øst-Europeisk lavprisselskap og standarden deretter. Som alltid: Du får stort sett det du betaler for, og setene begynner nok å bli ganske mye trekrakk når du er uti fjerde/femte timen. Dessuten er det trangt hvis du ikke kjøper ekstra plass ved nødutgang.
Men i «valuta for pengene» kommer de veldig godt ut av det. Transit i Riga har også funket veldig greit de gangene jeg har gjort det.

Enig i det. Har brukt AirBaltic en god del, og det er grei skuring. Ikke mer, ikke mindre. Lavpris, på sett og vis, men ikke av den laveste typen... De har en del codeshare med Star Alliance, også SAS. Ofte er kjappeste connection fra Norge til Baltikum, via OSL, med SAS + AirBaltic (på AB-billett). Flyplassen i Riga er nokså ny, passe stor/liten og veldig grei. Lang ventetid i Riga kan benyttes til en tur til jugendstil-gamlebyen (15 min i drosje).
IL-2 is offline   Reply With Quote