View Single Post
Old 08-09-2021, 00:23   #8
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: God tirsdag fra 1395

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Spekkhoggere <3 Meanwhile vil makrellfiskerene i Norge nå begynne å skyte orcas og humpbacks fordi «de spiser fisken til menneskene». Jeg slutter aldri å bli bunnløst fortvilet av hvor ganske enkelt reinspikka ond og egoistisk menneskeheten er, med regelrett forakt mot naturen, men mulig det er en svakhet fra meg at jeg fortsetter å tro på godt mens abortlover i Texas, SPs vekst i Norge, og klimafornektere slår den ene blåveisen etter den andre på meg. Tror jeg flytter til deg og bare surrer rundt med båt i villmarka mellom hval og veganske restauranter, dog rescues og varmhjerta mennesker uten å se på nyheter…. Sukk.
Med Orcas (og andre hval) har vi her fått ting på plass på en flott måte, i går var det 3 offisielle båter som beskyttet disse flotte venner, Fish and Wildlife Sheriff - Coast Guard og en hval forskning båt. Sammen stoppet disse alle som nærmet seg, sheriffen og Coast Guard hadde begge over 1000hk og flyttet seg effektivt med blå lys.
Derimot det som skjer i Texas er utrolig trist, men store bedrifter er på banen og vil sende klare økonomiske beskjeder (jeg jobber for en av dem). Både Stasi løsningen om abort rapporteringen og velger blokkering er så udemokratisk det kan bli.