Quote:
Originally Posted by Happyflyer
Går disse flyene rett på lagring? Jeg synes det ikke rimer at det er levering av fly i disse tider, men regner med det er forpliktelser i kontrakter og optimisme for fremtiden.
Jeg antar at dette flyet ble begynt påbygget etter at pandemien startet, så jeg lurer på hva logikken bak en slik levering er?
|
Forpliktelser er jo et viktig punkt her. Og såvidt jeg klarer se så har KLM her også klart å utsette leveransen av flyet. Husk også at innen det er levert har det jo blitt betalt store forhåndsbetalinger. Man kan også kalle det optimisme for fremtiden, men dette var jo et fly som ble brukt til å erstatte 747-400. Som KLM riktignok endre med å «førtidspensjonere».
Ellers så virker faktisk alle KLMs 777-300ER være i drifts. Det er nok glissent i kabinen, men fulle av cargo
Det går riktig ganske raskt å sette sammen et fly, men de første delene her ble nok laget før noen hadde hørt om Korona