Quote:
Originally Posted by 72rompe
Dette er fra ett lite innlegg jeg hadde på "Frequent Traveler". Blir nytt selskap en kopi blir det uten meg som gjest.
På vei til Krabi, Norwegian Premium, C klasse. Ved gate blir jeg vinket inn av en sur jente, hun sier jeg har med for mye bagasje før hun rekker å legge den største håndbagasjen på vekta. Den veier 8,2, jeg sier dette er jo ikke riktig, jeg kan ta med til sammen 15 kg. Den lille taska veier kanskje 2 kg. Reiser du premium flex? få se boardingkortet ditt, så snur hun seg samtidig som hun vinker meg bort. Jeg klarer ikke å dy meg og sier hun bør sjekke boardingkortene til reisende før hun forulemper passasjerer, jeg peker på reisefølget mitt som også blir stopper og får samme feilaktige beskjed. Hun sier hun kan hindre meg i gå ombord om hun vil. For en fantastisk elendig kundeservice. Rette person til å garantere du ikke føler deg verdsatt som kunde.
Utover dette kan jeg tilføye lite filmer, GT og vin i plast, betale for alkohol, elendig mat, fikk heller ikke ett ekstra rundstykke da jeg spurte.
|
Det er
LCC. Pan Am er lagt ned, tror ikke du fikk det med deg. Og ground crew skal aldri være frekke, men er vanligvis heller ikke ansatt i Norwegian.