Quote:
Originally posted by Hurum
Quote:
Originally posted by wf145
Poenget er ikkje kor mange gongar det skjer, det er NÅR det skjer, kva då?? SKal MArio frå italia ordne opp med nye bilettar (kven skal han forresten spørre då Securitas??), ombooking og evt overnatting sjølv? Skal Siri frå Røst som skal tilsjukehus sjølv finne ut når neste fly kjem?
Nei, dette er rett og slett PATETISK av KAto air. Forstår ikkje at folket på Røst finn seg i dette, langt mindre at SD finn seg i det!!
|
Synes faktsik det er relevant. Hvorfor ha ansatt flere mennesker i tilfelle noe galt skjer....når f.eks pilotene kan fikse dette om det skjer 1 gang i året. Passasjerene kan jo bo i luksussuiter på hotell for prisen det koster flyselskapet og ha bakkeansatte som en ikke bruker.
Om det er en pilot eller en bakkeansatt som hjelper meg ved en uregelmessighet bryr jeg meg ikke noe om.....det jeg bryr meg om er om jeg får hjelp.
Høres ut som du har opplevd dette flere ganger siden du er så utrolig negativ til Kato Air.
Edit errors
|
Ok, så då er det berre å kutte ut brann og havari også, fordi folk kan jo bu på luksushotell i mange år for den prisen det kostar å ha brann og havari til stades på plassen? Og pyttpytt, om det skulle skje noko, så skjer det så sjelden at det ikkje gjer noko?
Eg har aldri floge Kato Air, og eigentleg er det revnande likegyldig KVEN som flyg, poenget mitt er at eit SERIØST flyselskap ALLTID har representanter på bakken der som dei flyg. Ein pilot som ikkje er på Røst, fordi flyet har floge over, kan ikkje hjelpe passasjeren som står på Røst, nettopp fordi flyet ikkje kunne lande der! Daaah..
Salmon air: Kor mange hundre bør bu på ein plass, før ein kan ta ta til å kreve noko då meiner du? Er det greit å vere 4000 før ein kan gjere noko? Eller bør ein berre sitje stille og vere glad for at ein har eit tilbod då og??