View Single Post
Old 04-08-2020, 11:24   #11
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God tirsdag fra Røros

Quote:
Originally Posted by fluxie View Post
God formiddag fra Lysaker. Deilig å være tilbake på kontoret igjen. Blir vel litt mer fast nå. Kjenner at hjemmekontor er greit, men i begrensede doser. Tror det blir 50/50 mellom kontor og hjemmekontor fremover.
Det var god plass på toget innover i morges, så det er jo digg når man må pendle med toget! Håper det holder seg slik fremover.

Ønsker alle en god dag!
Blir nok hjemmekontor for de aller fleste i hovedstadsområdet vil jeg tro for de som har mulighet til det en god stund fremover. Greit å gi plass på kollektivtrafikken til de som ikke kan ha det.

¨God tirsdag - ikke noe spesielt på tapetet annet enn en pils med en venninne i ettermiddag.

Grillen blir flittig brukt - det er rett og slett mye diggere med grillmat enn annen mat lagd på vanlig måte. Den nye gassregulatoren har gjort underverker for min lille parkgrill - den forrige regulatoren fikk jeg tilbakeslag på så den smelta... heldigvis klarte jeg å sparke av gassboksen før det skjedde noe mer. Men det var antagelig noe feil med den ved at det var unødvendig vanskelig å skru på gassebeholderen.

Nok digresjon om griller i hodet til folk. Ha en fin smittefri dag
Hypern is offline   Reply With Quote