View Single Post
Old 03-06-2020, 06:37   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default Re: God onsdag fra Røros

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Mornings fra L2. Kontordag, dog litt amputert, da eldstemann har pådratt seg vannkopper så det må veksles litt på. Ironisk nok snakket vi i helgen om å vaksinert barna mot nettopp dette. Da blir vel kona jobbende sent så ser dårlig ut for min plan om en lang sykkeltur i kveld. Ha en fin dag
Du skal være nesten glad for at han faktisk har pådratt seg det - som voksen er vannkopper nokså ille. Går nok bra poden etterhvert.

God morgen fra Oslo - turer snart avgårde til tbanen for en dags arbeidsinnsats i Valhall. Siste dag som eksamensvakt i denne omgang og siste gang jeg må svare en brysk vekter på et spm om man er frisk. I disse coronatider tas det nå ingen sjanser på at man får lov å jobbe med litt rusk i systemet. Jeg er nå bare litt ruskete mentalt sett etter litt lite søvn men det får nå gå. Etterpå skal jeg se om jeg får tak i ny gassregulator til grillen etter at jeg i går nesten forårsaket en ulykke. Gassebeholderen tok fyr, så blir å levere det til spesialavfall. Gassregulatoren smelta så den har hengt seg og er ubrukelig.

Last edited by Hypern; 03-06-2020 at 06:41.
Hypern is offline   Reply With Quote