View Single Post
Old 22-04-2020, 20:57   #28
roger
Rakettforskar

Default Re: God onsdag fra Røros

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Ha ha.. jeg så den. For en herlig gjeng. Hva med å reduserer 5% lønn/trygd til offentlig ansatte og NAVere som går i pluss på denne krisen? Nei - vent, det er jo blant de få som stemmer MDG.

Dette kan man faktisk kalle brødhoder.
Det er vel ingen tvil om at vi må sjå for oss eit høgare skattetrykk for å komme tilbake på sporet. Men kansje ikkje første året...

Og så er det no greitt då, om ein er over-6ar og ikkje permittert, har ein råd til skatten. Er ein over-6ar til vanleg og så permittert, kjem ein vel under grensa for ekstraskatt til slutt .

For den offentlege delen eg er i, er det ingen problem å halde seg under 6G, sjølv etter ti-femten år i arbeid. Men på kort sikt, nett no (gudane veit korleis det blir framover), kjem vi jo ut av det med uten tap (men heller ikkje noko ekstra).

Vi har vel alle gjort nokre valg, så eg tenar ganske mykje mindre enn "andre", men er mindre utsett for slike events som dette.

No vart dette litt lenger er planen . Er forøvrig heilt einig i at ein tilpassa utgiftene til inntektene. Og at MDG kansje ikkje r dei rette til å bestemme skattenivået, verken no eller seinare.