Quote:
Originally Posted by SudCaravelle
Reisebyrå er fantastisk, men type Suoersaver osv er som vanlig ultra-yalla. Har holdt på i flere dager å kansellere påsketuren og Singapore Airlines henviser 100% til Supersaver. Supersaver bytter kommunikasjonsstrategi daglig. Først skulle man bruke mail, så sa de Facebook(?) og til slutt kom det på Facbook messenger (etter to dager med beroligelser om at de jobbet med saken)at man skulle ringe dem på et norsk nummer. Det nummeret virker stort sett ikke, og når det virker så er det rett på holdt til et indisk call-center med laaaaang ventetid og forstyrrende elendig pause-musikk.
Det kom forøvrig en mail for fem dager siden som sa noe all "du får overhodet ingenting igjen, ikke en gang skatter/avgifter osv. Jeg svarte på den mailen, men da kom det fullstendig radio-silence.
Du får det man betaler for, men her var det en routing som ikke kunne bestilles direkte fra SQ.
|
SuperSaver ja.. Har prøvd å avbestille reisen i 8-10 dager nå helt uten hell. Prøver også Singapore Airlines men de henviser forsåelig nok til SuperSaver. SuperSaver svarte endelig i dag og forteller at jeg har krav på 0,- ikke en gang skatter og avgifter. Når jeg legger inn dette på elektronisk skademelding hos IF så stoperr prosessen da de mener at man har krav på refusjone og ber deg kontakte flyselskap eller arrangør.
Skremmende hvor dårlig stilt man er med disse online reisebyråene. Har vel brukt en arbeidsdag snart på dette.