Quote:
Originally Posted by Cecilie
Jeg vil gjerne slå et slag for tredjepart aka reisebyrå i disse tider. Har bestilt evakueringsekspedisjon til lillebror hjem fra Fijiholmene gjennom Berg-Hansen, booket og betalt i går. Allerede nå er det endringer i billetten som gjør at han får en ekstra natt i SYD. Berg-Hansen ordnet opp i innreisevisum til Australia på et blunk, og står parat hvis noe mer skulle krølle seg til. Storesøster kan slappe av med et glass Solo ute i solveggen og vite at hans reiseplaner er i de tryggeste hender. Tusen takk, Berg-Hansen 
|
Reisebyrå er fantastisk, men type Suoersaver osv er som vanlig ultra-yalla. Har holdt på i flere dager å kansellere påsketuren og Singapore Airlines henviser 100% til Supersaver. Supersaver bytter kommunikasjonsstrategi daglig. Først skulle man bruke mail, så sa de Facebook(?) og til slutt kom det på Facbook messenger (etter to dager med beroligelser om at de jobbet med saken)at man skulle ringe dem på et norsk nummer. Det nummeret virker stort sett ikke, og når det virker så er det rett på holdt til et indisk call-center med laaaaang ventetid og forstyrrende elendig pause-musikk.
Det kom forøvrig en mail for fem dager siden som sa noe all "du får overhodet ingenting igjen, ikke en gang skatter/avgifter osv. Jeg svarte på den mailen, men da kom det fullstendig radio-silence.
Du får det man betaler for, men her var det en routing som ikke kunne bestilles direkte fra SQ.