View Single Post
Old 30-01-2020, 05:42   #3
Futura
ScanFlyer Gold

Default Re: Glad torsdag fra Ris

God formiddag fra Mumbai. Dro med meg AC influensa fra Dubai, så jeg er litt redusert. Svigers fikk vi sendt hjem i går, men pga kaos på OSL måtte de nedom Arlanda på veie fra Dubai. Jeg hadde gledet meg til å fly 200LR, men det var en 300ER vi fløy med. Og til de som mener at det mer komfortabelt med widebody, så kan de kjøpe seg flere 8-pack med boller. DY's 737 er mye mer komfortable en 3-4-3 hos Emirates. Det er trangt!! Vel da har jeg prøvd det selskapet og det frister ikke til gjentakelse. Flyet gikk vel på tid og landet 25isch minutter før rute i BOM. Så var det å gå et stykke før vi fikk utdelt noen lapper som måtte fylles ut. De ble selfølgelig utdelt etter vi hadde passert bordene der vi kunne stå å fylle dem ut, så vi måtte gå 20m tilbake. Så var det litt kø i imigration. Vi bestilte pre paid taxi, kostet litt under 100kr for en tur på 40-50 min. Taxisjåføren visste ikke hvor dette var og mente vi skulle logge oss på google og finne veien. Etter en forglemmelig tur gjennom Mumais trafikk fant vi til slutt "hotellet" og slappet av ett par timer før vi gikk ot og tok en fottur rundt noen kvartaler. Nå skal vi straks ut igenn for å se mer. Ha en fortreffelig dag dere også.
Futura is offline   Reply With Quote