Quote:
Originally Posted by KnutW
Med den øøørlille fotnoten at Comet ble totalt ombygd og at ingen av dem ble noen salgssuksesser etterpå.
|
Njææ .. er ikke sikker på at tier'n hadde solgt noe særlig mer uansett .. men det er vel en annen dskusjon, og den gang hadde man jo heller ikke sosiale media.
MAX'en blir uansett trolig den mest gjennomtestede flytypen ever når den kommer tilbake i trafikk, og jeg vil ihvertfall ikke ha noen betenkligheter med å fly i den. Så lenge operatøren og dens piloter har gjennomgått nødvendig prosedyrehåndtering, kan ikke se noen grunn til at typen er utrygg.
Boeing har da også satt igang sin sjarmoffensiv ...
https://www.smh.com.au/business/comp...QyieNW-DY9CmX8
Quote:
So, in a series of conference calls with airlines and in 40 pages of accompanying presentation materials that were reviewed by The New York Times, Boeing laid out strategies for airlines to help win back the public's trust and convince travellers the company's most popular plane was safe.
For instance, if a traveller doesn't want to fly after buying a ticket, getting to the airport gate or even after boarding the plane, Boeing says that the airline could offer to rebook a flight, have flight attendants or pilots talk to the concerned passenger or hand out 3-by-5 inch information cards detailing why the Max is safe.
"Every interaction with an anxious passenger, whether face-to-face or online, is an opportunity to demonstrate our care and concern," the presentation said.
|