Skulle tilbake fra Hanoi med Aeroflot, men flyet hadde birdstrike ved landing. Masse venting på flyplassen før vi hørte om birdstrike eller hvorfor vi ikke kunne boarde. Flere fra Biz ble såvidt jeg skjønte booket om. Ble tilslutt busset til et hotell i utlant av byen. Det var vann ved hotellet, men det lå øde til og var veldig utdatert. Hadde bodd på Hilton Hanoi Opera, men dette var 3 klasser og 4 tiår lavere. Regelen var at alle måtte dele rom. Sa at det ikke var aktuelt for meg og jeg ventet mange timer i resepsjonen til jeg tilslutt fikk et rom, men beskjed om at det kunne komme flere på rommet. Barrikaderte døra.
Neste dag var det bussing til flyplassen og masse venting igjen uten for mye info. Det gikk rykter om at de hadde fått fløyet inn en mekaniker fra Moskva. Vi kom for sent til Moskva for å rekke neste dags fly. Etter litt om og men ble vi ledet ut en sidegang til en buss og kjørt til noe som nesten kunne vært militært. De som var igjen på Biz fikk skikkelig hotell, men det var tross alt bedre enn de som bare fikk en madrass på gulvet i terminalen. På det hotellet var det samme opplegg igjen med deling av rom som jeg ikke gikk med på. Igjen flere timer standoff før jeg langt på natt fikk rom med beskjed om at noen andre kunne komme dit. Tok bilde av stygge flekker og lurte på hvordan man skulle ligge uten helserisiko. Etter ved 2 timers søvn var det kraftig banking på alle dørene og rast retur til flyplassen.
Kom 42 timer forsinket til
OSL.