Quote:
Originally Posted by Scooter01
Vertikale med kroner høres bra ut, men bare synd at reklamebyrået som SAS har gitt jobben til allerede har sagt sitt.
Scooter01
|
Quote:
Originally Posted by KnutW
Hjertens enig! Det som irriterer meg mest med dagens fargeskjema er køddingen med flaggene. Fra det lille som har lekket ut hittil kan det se ut som de kutter ned til noe alà bare den øverste raden i flaggene. Om det kommer noe bedre bakpå -eller et annet sted- får vi se etterhvert.
|
Quote:
Originally Posted by semmern
Disse var flotte, men de gamle med krone hadde vært enda lekrere. Dette er i mine øyne den fineste av de med «fade to blue» du har laget hittil
Når det er sagt er det ingenting som slår dragehodet. Alle passasjerfly blir penere med en stripe langs vinduene.
|
Håper det var dette dere mente, forsøkte med vannrett plassering, men synes ikke det tok seg noe fint ut. Syntes for øvrig nåværende flaggløsning også var finere, så jeg lar dette bli det siste for denne gang med mindre noen har noen ville ideer, tror jeg har spammet forumet nok den siste uken og burde la fotofiklingen ligge
Takk til alle som har gitt likes og tilbakemeldinger på det jeg la ut, det var gøy å leke litt med det her, nå når det nærmer seg ti år siden sist jeg åpnet programmet