Re: Veldig off topic
Skal jeg være helt ærlig synes jeg det er rom for en del forbedringer.
1. Det er for sterkt å ha dette bildet på forsiden så tydelig - personlig oppfatter jeg det nesten som litt "misbruk" om du forstår hva jeg mener.
2. Siden er for "billig" hvis dere skal framstå som seriøse, selv om de kan være sympatisk å vise at pengene ikke går til å utvikle en nettside. Synes fargen er grei, men det er vel brukt New Times Roman som skrift, noe som jeg personlig synes gir et noe rotete inntrykk. Understrekingen av overskriftene kan også med fordel styrkes.
3. Litt mer presentasjon av dere som står bak er på sin plass, gjerne med bilde!
4. Denne setningen bør omformuleres: "Vi skal gjøre alt vi kan for å hjelpe, men aldri gå over lik" (å bruke "gå over lik" er vel litt klønete formulert i denne situasjonen)
Generelt er jeg skepisk til at man oppretter flere veldedige organiasjoner av denne typen, selv om tanken bak er særdeles god. Selv gir jeg aldri noe til små organisasjoner, bare de store, rett og slett fordi jeg personlig tror det er større fare for at pengene kommer på avveie (noe som f.eks. skjedde under tsunamien).
Ok - det var min ærlige mening, men la meg likevel ønske lykke til !!
|