View Single Post
Old 11-04-2019, 17:43   #12
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: 2012 Retro rapport - St Lucia og Chicago

Etter noen veldig behagelige dager i Karibia var det tid for å sette nesen nordvestover og mot Chicago. Opprinnelig hadde vi booket billetter fra den andre flyplassen på øya, og som lå langt nærmere hotellet: George F. L. Charles Airport , aka SLU på IATAsk. AA hele veien, en ATR fra SLU til SJU, også SJU-MIA-ORD (tror ikke det var direkte SJU-ORD). Uansett, noen måneder før avreise la AA like så godt ned SLU-SJU, og vel resten av hubben på Sankta Johann. Ny routing ble da samme veien vi hadde ut til UVF. I det minste hadde vi tilgang til lounge på UVF da jeg da hadde sølv hos BA, og selv om loungen var noe sliten så var det faktisk med betjent bar

AA1774, UVF-MIA, skulle denne dagen flys av N640A, en gammel og sliten 1991 modell av en 757 maskin. Husker ikke årsaken til forsinkelsen eller veldig mye fra flighten, men forsinket ble vi, og de 2,5 timene med transfer vi hadde på MIA ble sakte med sikkert spist opp. Da vi landet hadde jeg et lite håp om å fortsatt rekke flyet videre til ORD, men med en gang vi kom inn i immigration forsvant det håpet. Vi traff tydeligvis rett på en av AA sine bølger sør fra, så halve Sør- og Mellom-Amerika stod i køen foran oss. Siste flight til ORD hadde da enten gått eller så var det ihvertfall ikke plass videre. Så hotell voucher på det jeg mener huske var et Doubletree by Hilton og matkuponger som akkurat ikke rakk til en øl og burger ble delt ut.

Neste morgen ble det da AA1207 MIA-ORD. N678AN, nok en 757-200, denne ganger fra 1998 tok oss videre til Chicago, da et halvt døgn forsinket. HUsker jeg rett var bortimot samtlige flighter vi tok tilnærmet fulle
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1030705.jpg
Views:	45
Size:	93.8 KB
ID:	46846   Click image for larger version

Name:	P1030706.jpg
Views:	44
Size:	59.4 KB
ID:	46847   Click image for larger version

Name:	P1030708.jpg
Views:	45