Jeg har også 4 turer med KLM de siste dagene, men de resulterte ikke i akutt forelskelse.
Dette var svindyre billetter til i overkant av 10000 i økonomi uten fleksibilitet for
SVG -
AMS -
NWI (Norwich) -
AMS -
BGO
Har hatt alle nivå hos KLM innkludert platina noen år. Gjorde en omvendt klassereise via gull og sølv til basic, og er nå tilbake til sølv.
Hadde parallelt med gull og platina petroleum kortet noen år, men det ble jeg fratatt for et års tid siden fordi det var nye regler. Ikke lenger nok at en må jobbe innen industrien, en måtte også reise noen ganger til typiske petroleum destinasjoner...
Det positive med siste tur:
Ble tildelt sete langt bak ved bestilling.
I appen kunne jeg bytte sete til economy comfort uten tillegg i pris, når det var mindre enn 1 døgn til avgang. Mandag sist uke reiste jeg med kveldsforbindelsen
OSL -
AMS -
MAN på fleksibel billett. Da prøvde jeg set samme, men måtte i så fall betale for å bytte sete...
Positivt også med Sky Team elite og prioritert boarding.
Service ombord OK med skive med hvitost og vin. På
SVG -
AMS ble jeg også tiltalt med navn.
Så det negative.
I lang tid har jeg både halvhjertet og helhjertet prøvd fortvilet å logge med inn på min Flying Blu konto. Passordet og
PIN kode som jeg brukte før fungerer ikke. Ved å trykke tapt passord hjelper det heller ikke med navnet på favoritt hunden eller å trykke på bilder med motorsykler eller butikkfasader. Mailen for å bytte passord har uteblitt.
Da jeg så hadde 2 timer transitt i
AMS benyttet jeg muligheten til å snakke til en levende representant fra KLM som sammen med 3-4 andre kollegaer satt i skranken til loungen.
Jeg spurte høflig om hun kunne hjelpe meg slik at jeg fikk tilbake Petroleum som jeg nå er overkvalifisert til, og fortalte at jeg i lang tid hadde mislykkes med å logge meg på Flying Blu kontoen.
Da hun så at jeg var et usselt sølvmedlem (som tross alt har loggført en 6-7 runder rundt jorden med KLM), himlet hun med øynene og sa at jeg ikke hadde tilgang til loungen, og hennes jobb var å bruke tiden sin på å slippe inn de som hadde tilgang.
Hun rablet ned et telefon nummer som jeg kunne ringe for hjelp til Flying Blu kontoen. Så trøstet hun meg med da jeg gikk, at det med pålogging til Flying Blu var et velkjent problem som mange hadde...