Quote:
Originally posted by TOS
Er det ikke mange som hevder at pro rateringen ikke akkurat var til BUs fordel den gangen når BU og KLM kjørte i tospann. BU matet trafikk inn i KLM-systemet, men satt igjen med veldig lite for dette. Stemmer dette?
|
Klart, avtalene BU inngikk med KLM var ikke gode nok for BU's del, men jeg vil vel legge skylden paa mangel paa forstaaelse/opplaering hos BU (med et lite spark til KLM's rolle som "partner") enn paa Pro Ratering. Dette har sikkert sammenheng med BU's strategi for aa vokse paa utlandet, tilegne seg markedkunnskap ved aa opprette en aktiv Handling del (Dan-Air var ikke akkurat kjempehappy naar BU aapnet
OSL -
NCL, etter aa studert Dan-Airs tall noeye som handling selskap), Bu baserte seg ogsaa aa laere i fra
SAS (ei heller mestere i Pro Ratering) og siste men ikke minst, BU brukte markeds erfaringen i fra U.K. satsningen naar til utvidet med KLM avtaler....og det er stor forskjell paa trafikk moenstret
OSL-
NCL og
OSL-
AMS.....