Hallo fra første dag vinter her i sør. Det kom som om det skulle vært en popup test hos skolebarn: alle løper rundt som hodeløse høns og skriker. Sånn ca. Bare det står -1,5 grad og bittelitt is er på vegene så kjører de seg ihjel, til tross for at det brukes ca. like mye salt som det finnes i atlanterhavet til sammen på vegene her nede. Herregud. Er glad jeg var ute i dag med leiebil på vegene, lå rett bak saltebilen kl 06:00. Stakkars bilen. For sikkerhets skyld hadde leiebilen NESTEN tomme tanker spylevæske når den ble gitt til meg, uten at noen informerte om det, så halvvegs på tur til jobb begynte varsellampa og blinke, og når jeg var på jobb var det tomt (red anm: jeg kjører 80km til jobb og det er ingen bensinstasjoner før jeg har ankommet arbeid). Takk, verkstedet som leier den ut til meg. Selvsagt hadde den heller ikke isskrape eller utstyr i bilen til å ta vekk is og snø, så jeg måtte vente 10 minutter på at varmeanlegget skulle få isen smelta vekk før jeg kunne kjøre i mårrest. Som nordlening må man riste på hodet av slik uforberedthetskap
Jaja. Kom meg nå fram, og her sitter jeg og blomstrer mens det utføres noen målinger på et strømningsapparat, jeg trenger en rapport på at den er funksjons"fähig"
EDIT: Grattis @Henshaw med boliglån!
Ha en fin en.