View Single Post
Old 20-08-2006, 16:36   #1
Herlov
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,388
Default Re: Continental gjør det dårlig på CPH-EWR?

Quote:
Originally posted by Dag Johnsen

OK, da skal jeg kaste meg inn på denne debatten...

Herov Som allerede er nevnt ovenfor så kan man ikke gå inn å se på en flight og bestemme hvordan en rute går. Skulle jeg bedømme dette fra min erfaring ville det vise seg at vi hadde 100% load faktor da jeg i Juli ikke klarte å non-reve fra EWR til CPH på flere dager og måtte til GOT og kjørte bil til CPH...

Det andre poenget er at dette innlegget kan virke litt utspekulert da du i overskriften skriver
Quote:
Continental gjør det dårlig på CPH-EWR?
... basert på et innlegg fra airliners.net. Er det et faktum eller er det et spørsmål...? På godt norsk ville man skrevet "Gjør Continental det dårlig på CPH-EWR?"...

Det tredje poenget er at det er for tidlig å bedømme hvordan denne ruten går etter noen uker... Som jeg nevnte tidligere så sa Jeff Smisek, en av våre ledere, at når CO ekspanderer så foregår dette under "adult supervision" og vi hopper ikke på et marked uten at det er studert over lengre tid. De fleste B757 rutene vi har til Europa har vært en utrolig suksess, som kan sees da flere andre selskap som NW, DL og AA også utvider sine 757 ruter til Europa. Som også nevnt tidligere så er OSL - EWR en av de rutene som produserer høyest yield per passasjer... og det er ikke bare amerikanere...

For å avslutte dette innlegget Herlovså la journalistene og avisene, med sine ofte spekulative og misvisende overskrifter, fortsette å miste respekt blandt de mere informerte leserene og hold deg til fakta... så får vi se om et år eller to hvordan denne ruten går ...

Dag
Jeg startet denne tråden mer for å erte danskene litt enn noe annet .. Jeg er ung, men ikke dum og enig i alt du skriver.
Herlov is offline   Reply With Quote