Thread
:
Continental gjør det dårlig på CPH-EWR?
View Single Post
20-08-2006, 16:36
#
1
Herlov
ScanFlyer Molded
Re: Continental gjør det dårlig på CPH-EWR?
Quote:
Originally posted by Dag Johnsen
OK, da skal jeg kaste meg inn på denne debatten...
Herov
Som allerede er nevnt ovenfor så kan man ikke gå inn å se på
en
flight og bestemme hvordan en rute går. Skulle jeg bedømme dette fra min erfaring ville det vise seg at vi hadde 100% load faktor da jeg i Juli ikke klarte å non-reve fra
EWR
til
CPH
på flere dager og måtte til
GOT
og kjørte bil til
CPH
...
Det andre poenget er at dette innlegget kan virke litt utspekulert da du i overskriften skriver
Quote:
Continental gjør det dårlig på
CPH
-
EWR
?
... basert på et innlegg fra airliners.net. Er det et faktum eller er det et spørsmål...? På godt norsk ville man skrevet "Gjør Continental det dårlig på
CPH
-
EWR
?"...
Det tredje poenget er at det er for tidlig å bedømme hvordan denne ruten går etter noen uker... Som jeg nevnte tidligere så sa Jeff Smisek, en av våre ledere, at når CO ekspanderer så foregår dette under "adult supervision" og vi hopper ikke på et marked uten at det er studert over lengre tid. De fleste B757 rutene vi har til Europa har vært en utrolig suksess, som kan sees da flere andre selskap som NW, DL og AA også utvider sine 757 ruter til Europa. Som også nevnt tidligere så er
OSL
-
EWR
en av de rutene som produserer høyest yield per passasjer... og det er ikke bare amerikanere...
For å avslutte dette innlegget
Herlov
så la journalistene og avisene, med sine ofte spekulative og misvisende overskrifter, fortsette å miste respekt blandt de mere informerte leserene og hold deg til fakta... så får vi se om et år eller to hvordan denne ruten går ...
Dag
Jeg startet denne tråden mer for å erte danskene litt enn noe annet .. Jeg er ung, men ikke dum og enig i alt du skriver.
Herlov
View Public Profile
Send a private message to Herlov
Find More Posts by Herlov