Må bare få ut litt irritasjon og frustrasjon!
Jeg hadde noen spørsmål til mitt nye amex kort siden jeg aldri fikk det i november som jo ble lovet. Ble fortalt at de jobbet med å sende ut til alle ila desember. Jeg bestilte etter anbefaling fra kundeservice Elite, fordi da fikk jeg det innen 10 dager eller hva nå det var.
Fortalte dem per tlf at jeg var meget misfornøyd med at jeg ikke hadde fått premium tidligere slik at jeg kunne starte å samle opp 2019 CT i 2018. Det er jo tross alt flere som kansellerte den automatiske overflyttingen og fikk nytt innen kort tid. Det hjelper jo lite å få det siste uken før nyttår. Fikk beskjed om at jeg var velkommen til å sende en e-post på
xxxxx@xxx.com
Sendte en lang e-post med litt klaging på ovenfornevnte, så noen spørsmål.
Autoreply: Denne e-posten er ikke aktiv.
Google litt og fant en "tilsvarende" adresse med "no" i adressefeltet og fikk bekreftet mottak.
Etter et par dager fikk jeg svar:
"Vi kan dessverre ikke bistå deg, da denne e-posten kun er for bedrift.
Vennligst kontakt amex privat kundeserice på xxxx."
Jeg svarer tilbake at "dere glemte å legge ved e-post adressen til amex privat".
Svar tilbake:
"Det finnes ingen e-post til kundeservice privat for amex".
Er dette nye amex selskapet en stor aprilspøk eller? Har de bare hentet en haug med svensker fra nav for å stable på plass dette selskapet uten noen som helst bistand fra amerikanerne? Og null erfaring fra hvordan dnb har håndtert dette i mange år?
Jeg har tidligere ytret misnøye med dnb, men det er stort sett pga nettbanken. Nå skulle jeg gjerne ønske at Dnb kommer med et tilbud om noe som kan tilsvare en CT ila 2019, så skal jeg klippe mitt elite kort i tusen biter og sende det per post tilbake til de idiotene hos amex.
Makan til amatørnisser har jeg faktisk ikke vært borte i på mange år....