View Single Post
Old 19-10-2018, 21:16   #20
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Default Re: Endelig fredag:-)

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Ja. Det er allerede tatt med i beregningen. Ellers hadde vi landet samtidig

Får håpe denne avgangstiden holder.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Ser ut til at balja har vært innom Spokane en tur på forrige flight fra Calgary til Seattle, og ligger på final approach inn til SEA as I write.

Sånn helt tifeldig, så hørte jeg en podcast i bilen hjem i går, der de intervjuet en gitarreparatør i Oslo, som hadde gått på gitarmakerskole i Vancouver, og han nevnte hvor sinnsykt flott det var å fly mellom Calgary og Vancouver. Sikkert mye det samme til Seattle.

Sånn forresten god fredag herfra. Spennende uke jobbmessig, da man byttet arbeidsplass denne uka. Ikke arbeidsgiver, men arbeidsplass.

Samme kollegaer, samme jobb. Triveligere, nyere lokaler, pult som går opp og ned, billigere mat i kantina og billigere brus på automaten (selv om automaten er av en type jeg aldri har sett før, som det krever et par års fagskole for å operere). Litt annen veg å kjøre, men litt forandring fryder alltid. Også må det være i en mer eksklusiv del av byen, da det koster meg 50 kroner å få lov til å kjøre dit.

Foreløpig en midlertidig flytting, men me får sjå. Det sa de om gate 19/pir syd på OSL også.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote