God morgen ffra Southhampton. Været ble bra likevel igår så jeg måtte en tur ned til Bournemouth og ble overraskt da surferne hadde selskap med unger som frydet seg over å svømme i bølgene. Måtte sjekke og det var 16,7 grader i vannet som så ut til å holde for mange. Å se opphenging av julepynt og bading i sjø samme dag gir litt spania-vibber. Uansett er resultatet at jeg enda ikke har kommet meg gjennom Southampton og idag skal det definitivt regne. Winchester må jeg ta en senere tur.
Bor på Novotel hvor de har funnet rare måter å spare strøm. Minibaren er "fikset" slik at den ikke kjøler lengere og de sier at det er slik by design. I svømmebassenget har de et grunnere område som vedheng på den ene siden som var laget for sitte omringet av 6 dyser med vannjett. Med det brukte visst for mye strøm så knappen for å slå på kunne ikke lengere bli funnet.
Så det er sløving på hotellet og kanskje jeg skal prøve pannekakemaskinen til frokost. Og så litt springing rundt i regnet før det er tog tilbake til woking og buss til Heathrow. Var overrasket over alle stedene bussene gikk til rett fra Heathrow og det ga meg ideer om fremtidige helgeturer.
Ha en god en alle som tar en treg retur idag.