Da skal man rote sammen en liten rapport fra sommerturen til de Forente Amerikanske Stater. Jeg kan advare med en gang at jeg er ikke en del av den indre kjernen så jeg har kritikk av
SAS, jeg skriver positivt om Chardonnay, jeg liker alle typer øl og jeg mener Floridas 32 grader og noen lette ettermiddags-skurene ikke er ulevelige
Maxi taxien kom rullende inn i oppkjørselen til avtalt tid og ved reise over to, tre uker så er forhåndsbestilt taxi til 890 kroner (1000 med tips) en meget god deal for fem personer med masse bagasje og du sparer jo fort noen minutter på parkeringen. Innsjekk osv. går som vanlig kjapt og vi trives meget bra i gullstua når det er moderat befolket der. Fin god frokost, en god kopp kaffe, et kvart glass symbolsk musserende og i Juli en del glade fjes som gleder seg til ferie.
SAS Short haul synes jeg er et godt produkt og flighten til
CPH er en hyggelig affære og jeg synes måten de pøser på drikkevarer til alle fem i reisefølget uten å nevne Diamant eller betaling synes jeg er ganske proft. Flyet var litt forsinket så 50 minutter connectionen i
CPH blir akkurat så kort som passer meg utmerket da du mer eller mindre går rett fra fly til fly.
Lite Pulitzer-kvalitet på bildene så langt: