Quote:
Originally Posted by Starling
@Polaris Det er ingen hemmelighet at du brenner for SAS, men å rake ned på Norwegian fordi SK-butikken går dårlig om dagen syntes jeg er helt latterlig. Kanskje SAS kunne trengt denne H24 kundeservicen når de har prestert å kansellere i underkant av 4,5 ganger så mange fly om Norwegian fra OSL i år?
|
Du trenger ikke forsøke å lage en drittslengingskampanje om hvem som mener hva om hvor, vi diskuterer sak her, ikke sant? Ikke person. Og nei, jeg brenner ikke for
SAS her. Quote meg gjerne på hvor jeg forsvarer
SAS på noe spesifikk
SAS-måte -- afaik fra styrhuset her jeg sitter så har jeg skrevet generelle betraktninger.
Jeg vet ikke hva det innebærer "å rake ned på Norwegian", men antar du ikke mener at jeg barberer eller kutter gresset til Norwegian, og heller at du mener jeg rakker ned på Norwegian. Kan du quote nøyaktig hvor du mener jeg har rakket ned på dem? Har jo faktisk vært positiv og sagt jeg er positivt overrasket over at de har skandinavisk kundeservice fra 06-23. Du trenger ikke bygge fiktive påstander som jeg ikke har ytret, bare fordi du brenner for Norwegian og blir krenket av kritikk mot dem.
Ellers er jeg enig,
SAS hadde trengt denne kundeservice-telefonen åpen 24/7. Men nøyaktig hvorfor de ikke har det er jo det som er diskutert ovenfor. Ikke noe raking, rakking eller andre former for gørrkjedelig SK vs DY. diskusjon.