View Single Post
Old 28-07-2018, 16:41   #8
Polaris
Free Luigi

Default Re: SAS forsinkelser/kansellerte shorthaulavganger (oversikt/status)

Quote:
Originally Posted by Discus View Post
Det er vel ikke folk til å håndere 24/7 heller antagelig, ferietid og ikke bare å leie inn folk fra gata for å løse problemen.
Synes det er litt stereotypisk for luftfarten. Det er vel kun når man snakker om nødssituasjoner ala ambulanse-reise (selv da er mange relativt lite berørt i trafikken, tenker da på de som ikke flytter seg..), at man har slike hinsides alle høye forventninger for hva som skal utføres. Alt skal gjøres på NÅ, irrelevant av hva som er realistisk. 200 pax SKAL ha hoteller, når det er fullbooket i en by. 200pax SKAL samtidig få svar på telefonen kl 02:00 midt i fellesferien. 200pax SKAL komme seg fram før det har gått 7 timer selv om klokka er akkurat passert midnatt på en fredag og på lørdag er det ca. ingen flighter tilgjengelig.

Jeg er ofte slik selv, altså, merker ofte at jeg får helt "uttavmegsjælopplevelse" hvis en reise ikke går som planlagt. Det er jo ikke akkurat en hjertetransplantasjon jeg driver med når jeg reiser på ferie. Hvorfor blir vi mennesker så "irrasjonelle" ved slike irrops? Finner det fascinerende