View Single Post
Old 12-07-2018, 19:38   #64
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: Norwegian innfører Priority Boarding

Fikk idag se hvordan det funket fra OSL.

Prioritert boarding var ikke tilgjengelig da jeg booket, men var tilgjengelig da jeg sjekket inn online.... som forresten ikke fungerte. Jeg ville se om det gikk greit uten å betale 50 kr ekstra.

Da vi skulle boarde fra D6 boardet fortsatt flyet til Berlin der. Etter en stund hadde den nederste texten om next flight endret seg til flyttet gate.. til E7. Og folk rushet angårde. Underveis så jeg at det var endret til E3. Bussgatene var stappfulle og det var knappt ståplass. Lurte på om jeg var på chartertur fra Tivat.

Det stod ved gaten at det var flight til Amsterdam, men ingenting om forsinkelse. Etter et kvarter var plutselig den ene og eneste billettgaten der aktiv og folk rushet gjennom. Ingen beskjed ble gitt. Kom meg med den første av 3 busser.

Ved flyet som stod ved innlandsterminalen var kun trappen bak i flyet som var synlig og alle rushet dit... unntatt Robert som tok trappa opp til broen og gikk rett til 6A. Det stod en type der bussen stoppet, men han sa kun at folk ikke måtte gå under vingene, ingenting om hvor de skulle gå.

Etter som folk kom ble det gitt beskjed om at folk kunne komme frem i flyet med bagasje da det var fullt bak.

Ville bare blitt irritert om jeg hadde kastet bort 50 kr.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL

Last edited by robertaas; 12-07-2018 at 19:43.
robertaas is offline   Reply With Quote