Quote:
Originally Posted by FBI2012
«Men LN- RKP er lite populær også blant crew. Snakket litt med CC begge dagene og de følte det som litt krise å måtte jobbe på den maskinen, og å hele tiden unnskylde at ingenting var som det burde være på en SAS IC-flight i 2018.
|
»
Jeg hadde den hjem fra
EWR for et par uker siden og synes ikke den var så ille som mange vil ha det til. Nå satt jeg riktig nok i C-class og aner ikke hvordan den oppleves der bak. Vist er den anderledes, men opplevde flat-bed’n som helt grei. Farge-nyansene skiller seg kanskje litt ut fra den nye standarden, men ikke ekstremt. Servicen er den samme og det norsk/danske crewet var HERLIGE. Har fløyet Lufthansa 747 og A380’er som oppleves som mer «run-down» Men head-settet i C på denne var ikke av særlig kvalitet.[/QUOTE]
Det er ikke helt det samme som kundene er vant i de andre maskinene etter kabin-oppgradering. Blant annet når det gjelder seter, IFE og ingen WiFi.æ eller USB-lading Pluss-setene i LN-
RKP mangler footrest og har skjermer i armlenene.
SK IC i C har faktisk blitt veldig bra med ny kabin.
Fløy LH A350
MUC-
DEL i C nylig og det var langt fra SKs produkt, både på komfort, mat og service.
Når det gjelder hvorfor Preben ikke ringte VG er vel fordi Preben vet at det årner sæ i en fei når selskapet han flyr med har venner som med glede hjelper til med å få folk dit de skal. Eller at Preben ikke flyr med allianse-selskaper.