View Single Post
Old 09-06-2018, 19:34   #619
Apollon
ScanFlyer Blue

Default Re: Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by chrisljo View Post
Jeg ville prøvd å be om endring å redere til endring, verste som kan skje er at de sier nei.

Når det er gjelder å komme med tidligere så er er det gode sjanser hvis du bare har håndbagasje, men med baggasje må du nok skrue sjarmen godt på.
Takker for hjelpen chrisljo. En annen side ved saken er at om mulig skulle jeg gjerne startet Berlinturen samme dag som jeg flyr hjem fra Japan. Men det er kun mulig dersom jeg i Japan, Sapporo kan få tagget baggasjen med Køben som final destination. Det er ANA i Sapporo som partner som måtte gjort det i så fall. (Sas fra Tokyo) Lander i Køben fire på dagen. Eneste mulighet videre samme dag fra CPG til Berlin er en enkeltbillett med Easyjet kl 20.40 eller 21.25, så plenty av tid. Men jeg vil ikke kjøpe billetten med mindre jeg er sikker på at de i Japan kan tagge baggasjen min til CPG. Forstår det slik at flyselskapene er strenge på det med mindre man har en veldig god forklaring? (noe min neppe er hehe) Men er litt tungvint å reise helt til SVG og booke nytt fly til neste dag til Berlin (med mellomlanding da norwegian ikke flyr direkte den dagen!), når jeg kunne tatt snarveien fra Køben om jeg bare fikk ut baggasjen min! Noen med råd? Takknemlig for hjelp!

Last edited by Apollon; 09-06-2018 at 19:44.
Apollon is offline