Quote:
Originally Posted by Polaris
Merkelig nok føler jeg en slags avsky mot alle disse passasjer-rettighetene. De skal ha alt: erstatning ved tekniske feil (som skjer uansett ved alle tekniske anlegg, altså egentlig ikke noe man kan laste flyselskapet for ergo ikke erstatningsplikt i mine øyne), erstatning ved streik (en vanlig menneskerett som da blir vanskeligere å gjennomføre hvis flyselskapet hiver alle ansatte ut i vikarbyrå for å omgå kravet om erstatning) +++++ OG billetter til 199kr. Luftfartsbransjen blir bare mer og mer råtten på denne måten, tror jeg. Håper jeg tar feil 
|
Enig

Rart med flypassasjerer igrunnen, bare du løfter mikrofonen å nevner ordet forsinkelse, så kjenner de sulten gnage som om de ikke har fått i seg mat på mange dager. For ikke å snakke om kofferten har fått seg en pittebitteliten strek, da skal de ha ny koffert og gud bedre den er jo helt ødelagt.
Jaja, prøv å stå på ferjekaia eller Asker stasjon og gap etter et matkort ved forsinkelser.
At en skal ivareta kundene, ja, men der burde finnes en edruelig grense