Quote:
Originally Posted by RedLine
Det var vist noen økonomer som slapp til i vinter som bestemte seg for å omorganisere en god del ting i selskapet etter at de leverte litt svakere tall enn forventet.
Personlig synes det egentlig er litt rart at de har gått etter dekoren på flyene med tanke på hvor mye positivt oppmerksomhet de har fått pga. utseende til flyene sine. Spesielt når du ser til hvor mye PR de får med Hekla Aurora og Vatnajökull
|
Hmmm, Intresannt. Rart at det skal spares ved å ikke lakkere flyene i selskapets «ordentlige farger». Flyene i seg selv er jo selskapets reklameplakat nr.1. Ganske Intresannt at de nå da også har brukt så mye penger på å lakkere TF-FIU og FIR at de ikke «har råd» til mer blå buk, de kunne sikkert fått 30 blåe buker for det nordlyset og isbreen har kostet tilsammen...
Kjøper man et brukt fly så skjønner jeg at et lite lakkeringsseslakap på den engelske landsbygda tar mindre hvis man skal ha en helhvit kjærre kontra metallicdekor aka etihad, men blir ikke dette bare peanøtter når man kjøper nye fly hos Boeing? De kan umulig ja spart mye på det her...