Thread: Japan-tråden
View Single Post
Old 08-04-2018, 16:47   #133
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Default Re: Japan-tråden

Quote:
Originally Posted by Apollon View Post
For dere Japan-reisende igjen:
9000 t/r SAS plus på vinterstid neste år. (Go ligger på 5500 vinter) Er det en bra deal?
Med bra deal mener jeg at jeg er usikker på om kampanjer er særlig rettet inn mot SAS plus (Go har jeg forstått varierer mellom 3-6 k under kampanje)
Mellomlanding i Tokyo og videre til Sapporo med ANA. Har jeg Economy comfort med ANA da når jeg flyr med SAS plus til Tokyo og har booket på sas?

Litt usikker på hvordan jeg kan gjøre med returen da jeg skal innom Berlin for ei uke på hjemveien. Fikk ikke til å velge en annen by som hjemkomst på Sas.no. Prøvde momondo, da kommer det opp via gøteborg etter køben og så til Berlin neste dag, eller jeg velger køben som hjemreise og finner et annet fly som enkeltreise til Berlin derfra. Men da er det bare vanlig economy. Forsøkte å velge "premium economy" men får ikke opp Sas plus! Må jeg helt tilbake til SVG (startflyplass) dersom jeg vil reise SAS plus og stoppe i Berlin for ei uke?

Det er en god deal i SAS PLUS. Billigste til NRT med SK er rundt 7000, men ikke på de meste gunstige datoene. Vinterstid har lite å si angående Japan, da det er en ekte helårs destinasjon.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro