Dette er sånne tråder som de ønsker flere av her på forumet, så jeg lager en til. Generelle spørsmål om Egypt.
Jeg er helt "lost" da dundrosaurusen vil på vanlig ferie i en uke for å sole seg i minst 7 dager. Det har ikke jeg drevet med siden Hersonnisos-fylla i begynnelsen av 20-årene. Ikke at det er noe galt i det, det har bare ikke blitt sånn. Jeg oppdager alltid ett eller annet pussig jeg må, og som er laaaangt utenfor allfarvei. Anyway...
Jeg begynte i en egen tråd i fht Hellas. Men Hellas, har jeg oppdaget, er faktisk sjukt dyrt i fellesferien. Så jeg begynte å tenke, hvor er det både fint, varmt og rimelig for luksus nå? Umiddelbart tenkte jeg Egypt og Thailand.
Er det noen som har vært i Sharm el Sheikh siden de begynte å skyte på hverandre der nede? Er det ok? Jeg ser liksom at man kan bo på Four Seasons for 1800,- kroner natta (noe som ikke alltid er et godt tegn. Koster det samme på FS i Damascus).
Men når jeg søker på Sharm El Sheikh eller Egypt i reiseforumet her kommer det først og fremst opp tråder som "det værste du har opplevd på reise" eller "hvor har du vært redd".
Må si at jeg i utgangspunktet er omtrent like fristet av Egypt som en rotfylling. Men mulig noen kan motsi dette.
Alternativet (akkurat nå) er egentlig Renaissance hotell på Koh Samui. Er bare redd for at man blir innmari stengt inne i en resort da.
Det er en hel uke liksom. Det er
SYKT lenge å være på samme plass